torsdag den 27. december 2012

Selvportrætter

En varm anbefaling til udstillingen "Selvportrætter" på Louisiana, som varer til d. 13. Januar.
De har virkelig samlet mange fantastiske kunstnere under samme tag. Er dybt imponeret over samlingen som går fra Frida Kahlo(yndlings!!), Edvard Munch, Picasso til Chuck Close inddelt i 9 grupperinger. Så tag ind og se, se mig, se mig, se mig udstillingen inden det er for sent.



Kahlo

Så bliver man ikke sejere i min bog!

Har glemt hvem som malede dette selvportræt, men det er sindsygt godt! Hørt i øresneglen, så hedder kunstneren Elke Krystufek

Rudolf Stingel, det er oliemaleri og ikke et fotografi!!


Min dejlige veninde Trine(hvis yndlingskunstner er Egon Schiele) og jeg selvportrætter den :o)




3 kommentarer:

  1. Meget sjovt kunst foto. Tak for deling.

    SvarSlet
  2. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    --------------------------------
    Thanh Le - HomeDesignLove.Com
    http://www.homedesignlove.com

    SvarSlet
  3. Super fine fotos. Også selvportrættet af jer :o)

    SvarSlet