søndag den 2. december 2012

Min søsters kogebog

Det kan godt være, at det er nepotisme, at jeg skriver om min søsters nye kogebog, men jeg er stolt og vil dele med jer.

Min søster Charlotte Nowak er kok og har lige udgivet en kogebog om babymad.

Hun har arbejdet som kok på mange af de store restauranter i København, bl.a Era Ora, og hun arbejder nu som madmor i en vuggestue, hvor hun kokkerer mad med masser af smag til børn. Nu har hun lavet en kogebog, hvor hun viser, hvor nemt det kan være at lave hjemmelavet sund mad til familien og de mindste. 

God julegaveide til nybagte forældre? Det tror jeg nok! :)

Køb den her.









6 kommentarer:

  1. Ork den har vi da allerede :) Tænker det er oplagt med det kuld vi efterhånden har fået skabt! Den er super inspirerende og meget lækker!

    SvarSlet
  2. Sejt!! Den må jeg vist lige tjekke ud... vihar også en Charlotte Nowak i vores vuggestue, hun hedder bare Naima, men laver oså fantastisk smagfyldig mad til ungerne og det ELSKER jeg hende for. Inspiration til kokkeriet herhjemme skader vist ikke :-)

    SvarSlet
  3. Det er fantastisk med mennesker der gør en forskel, SÅ fedt at børn bliver vænnet til kvalitetsmad :-) Min søn er også i lære som kok, og det er bare så fedt at se ham trylle i køkkenet og ikke mindst at blive forkælet af den gode oplevelse det er at spise mad der er lagt kærlighed i....De kan altså noget de der kokke med passion...

    SvarSlet
  4. Jeg ville ønske, at vi havde sådan en mad-mor i mine børns institution! Men bogen er bestemt noteret på ønskelisten. Nepotisme eller ej - god inspiration, og jeg takker :-)

    SvarSlet
  5. Hej Anne

    Ja, jeg har den - den er så fin og god så også anbefalinger herfra:) Passer godt til mig lige nu og Esmeralda på snart 5 mdr:)

    KH Monica

    SvarSlet
    Svar
    1. Sejt Monica, håber du har det skønt! Godt nytår!! KH Anne

      Slet