tirsdag den 4. december 2012

Lørdagens workshop

Lørdag d. 1 december var workshoppen besøgt af 6 friske damer, der med 
gå-på mod og godt humør fik trykt en masse fine sager.
En god dag med masser af kreativitet!
Mere info om workshop - klik her 
Skynd dig der er en ledig plads på lørdag!!

Bentes meget fine streger, helt tæt på.



Rammerne er fremkaldt og klar til at blive skyllet.



Der arbejdes meget koncentreret under kyndig vejledning.



Sisses enkle figurer bliver til et flot grafisk mønster.



Fint blåt mønster fra Laura.



Merete trykker dejlige røde sommerfugle.



Søstrene Fie og Catrine trykker flotte (og lidt uhyggelige) hjerner på muleposer.



Bentes mønster blev så fint på guldstof. Flot! 



6 kommentarer:

  1. Fedt mand! Så nu glæder jeg mig da ikke mindre til på tirsdag!!!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fedt ud, kommer du ikke til Århus og laver workshop, jeg tror, vi er mange som kunne være interesseret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena
      Næste år må jeg komme til Århus, så jeg kan holde workshop!! Jeg skal lige hitte ud af hvor jeg kan leje værksted m.m.
      KH Anne

      Slet
    2. Hej Anne. Det vil jeg glæde mig meget til

      Slet
  3. Hold da op hvor ser det bare godt ud, er især vild med Bentes streger, super delikat! Har hun en blog?:-)

    SvarSlet
  4. Fede billeder og smukke print!!

    SvarSlet